25 Mayıs 2012 Cuma

Şükürler OLsun..

Merhabalar ..
Artık evdeyim her gün post yayınlayacağım dedim ama bir türlü yapamıyorum nasip olmuyor, ayaklarımdaki yaralarım iyileşti derken annem kalp krizi geçirdi..Anjiyo yapıldı, pazartesiden beri hastanedeydi, bugün taburcu oldu, şu an iyi şükürler olsun. Üç aylara girdik, Rabbim bu güzel aylarda hepimize hayırlar nasip etsin..Evsizlere ev, borçu olanlara bir kazanç kapısı, derdi olana derman, hasta olanlara şifa, sevenleri sevdiğine, birbirine hasret  olanları birbirine kavuşturmayı hayırlı bir şekilde nasip etsin Ya Rabbim..
sevgiler..

7 yorum:

  1. sizin yaralarınızın iyileşmesine çok sevindim,annezi de çok üzüldüm.geçmiş olsun,acil şifalar dilerim,anneler birtanecik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun..Allah başımızdan eksik etmesi analarımızı..

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. ayy balımmm benimmm çok geçmiş olsunnnn :(
    Allah sağlık sıhhat versin.. En önemlisi bu ya! :(
    Allah annenizi size bağışlamış, şükürler olsun..
    Yine meleğim güzel içten cümlelerini yazmışşş amiiinnn :) ağzına sağlık ablamm öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Sedacımm Allah razı olsun..Amin önce sağlık, gerisi boş..bende çookk öpüyorum seni tatlımm..

      Sil
  4. Annene acil şifalar diliyorum, çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, şu an iyi..Allah razı olsun..

      Sil