25 Mayıs 2012 Cuma

Çizimlerimm..

Kendimi bildiğimden beri kıyafet tasarlarım..Defter defter çizimlerim vardı hep, taşınmadır o dur budur derken çoğunu kaybettim..Bazı tasarımlarımı hayata geçirebildim..bazıları kağıtta kaldı ama onlarda zamanı gelince kumaşa dökülecek tabikide..Her gün bir çizimimi paylaşmak istiyorum sizlerle....



Bu tasarımımı 2008 yılında yapmıştım, geçen sene kardeşimin sünneti için hayata geçirdim..Benim çizimim tam fit bir vücut..Ama bana bakarsanız tam çizimdeki gibi taşıyamadım o başka :))
Bu resimde kızım 1,5 yaşında haliyle hala tombulmuşum ama kızım için değer diyerek kendimi teselli ederim hep :D şu an biraz daha zayıfladım..belirtmek isterim..
sevgiler..

11 yorum:

  1. Siz ustune basa basa tombulmusum demeseniz ben dikkatimi olculere vermemistim bile.. ki kiyafeti tasimissin ustunde guzelce ne var ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mersi arkadaşım..güzel yorumun için..

      Sil
  2. gayet yakışmış bencede:) merakla bekliyorum diğer tasarımları da :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. çok yakışmış elibise bayıldımm

    YanıtlaSil
  5. yaaa Bilge ablaa yapma böle tatlımm bence tenine ve fiziğine renk ve model çok güzel gitmiş :)
    yalnız soru 1:sen mi diktin bu şirin elbiseyi??
    yalnız soru 2:bilgisayarda mı yapıyorsun çizimlerini??

    çook öpüyorum..
    ps:blogumdaki yorumuna bişeyler yazıcam şimdi onları dikkate alırsın ayakların için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol şekerimm benimm..
      cevap 1: bu elbisenin dikimini arkadaşıma yaptırdım, üst taş süslemeleri bana ait..
      cevap 2: elde yapılmış çizimlerimde var, bu bilgisayar çizimim tatlımm :))
      bendende miss kokulu öpücüklerr..hemen bakıyorum yorumuna..

      Sil
  6. yaaaaaaaaaaaaa ınanmıyorum sana helal olsunnnnnnnnnnnn bence tasımıssın super hemde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çookk mersi şekerim.. Beğenmene sevindim..:))

      Sil