19 Nisan 2012 Perşembe

Düğünümüz var ne giyeceğimi bilemiyorum diyenler buyrun..

İzmir' de hava ne kadar dengesiz olsada bir kac güne kalmaz sıcaklar yüzünü gösterir.. Sıcak havalar ile birlikte düğün, nişan, kına hazırlıkları başlar.. Gelinlerimizi, bütün düğün sahibelerini ne giyeceğim telaşı sarar.. Çok zordur seçim yapmak o kadar çeşit arasından.. Ben şöyle bi bakındım bir kaç öneri sunayım dedim.. 

Siyahın asilliği tartışılmaz..


Siyah ve beyazın uyumu..


Gül kaplama kırmızı elbise iddalıyım diyenlere..

Sarı elbise taşlı kemer favorim..


Yaz renkleri cıvıl cıvıl..




Siyah beyaz asimetrik elbise de favorilerim arasında..

Mavi elbisenin göğüs kısmı çok hoşuma gitti..

Mini sevenler için..





Çok şirinler..cici kızlar için.. :)


Umarım seçimlerimin faydası olur.. Şimdiden Allah kolaylık versin.. :))
Sevgiler.. :))







9 yorum:

  1. Güzel seçimler :) Ahh İzmirde olmak vardı şimdi orda olup o düğünlere katılmak ahh ahh...

    http://amareteipsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım..belki gelirsin bir gün.. :))
      bekleriz :))

      Sil
  2. gercekten cok guzeller... bu arada mım aklımda unutmadım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım sağol..cevaplarını bekliyorum merakla :))

      Sil
  3. hepsi çok şık benimde yeğenimin sünnet düğünü var şimdiden bana tavsiye oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir faydam olduysa ne mutlu..
      kolay gelsin şimdiden :))

      Sil
  4. bence yaza en çok sarı yakışır diye düşünüyorum bu seçenekler arasından :) umarım aklındaki elbiseyi bulursun!

    bana da beklerim:
    edankb.blogspot.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil