26 Mayıs 2012 Cumartesi

Çizimlerimm..

Gecenin üçü ve ben bu postu yayınlamadan yatamadım..:))
Bugün kendi gelinliğimin tasarımını paylaşıyorum.. Üst büstiyerimi istediğim gibi yapamadılar, gerisi tam istediğim gibi oldu..olsun artık oda nazarlık olsun dedim..Üst büstiyerim sıvama nakış, alt etek ise bol farbalı, farba üzerinde sık sık inciler..arka etek iri bir fiyonk ve altına up uzuunn tül kuyruk..tül kuyruk üzeri bol inci serpme olarak yapılmıştı..o şekilde giymiştim yıllarrr önce :)) ( yıl 2007 )
Bu tasarladığım gelinlik daha sonra seri üretimde bayağı bir satış yapmıştı, hatta kırmızı kınalık ve nişanlık olarak farklı renklerde satılmıştı....Tabiki kendi tasarladığın modeli birilerinin beğenip giymesi mutluluk verici..
Şimdi rahatça uyuyabilirim..
Sevgiler :))

7 yorum:

  1. bende sabah sabah yorum yapmadan duramayacağım :) çok güzel olmuş, kendi tasarladığın gelinliği giymek harika :) Birde üzeride görseydik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler arkadaşım, gerçekten güzel bi duygu..:))

      Sil
  2. Ohh mis olmuş eline sağlık :)

    http://amareteipsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ellerıne saglık supersın harıka bıe yetenek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağoll arkadaşım, şımardım doğrusu :))

      Sil
  4. çizimleriniz çok güzel hem çizip hem hayata geçirmek daha da güzel :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil