11 Mayıs 2012 Cuma

Bu güzel Cuma gününde dualarınızda beni eksik etmezseniz belki daha çabuk iyileşebilirim..

Merhabalarr..uzun oldu görüşmeyeli, elim bi türlü gitmedi klavyeye.. Bu arada benim açımdan güzel şeyler oldu, işi bırakabildim sonunda ve stresim sona erdi..o kadar stres dolmuşum ki bi anda rahatlayınca ellerimde ayaklarımda, içimde biriktirdiğim sıkıntılar yaralar halinde dışarı vurdu..ayakkabı, terlik giyemiyorum tabikii dışarıda çıkamıyorum..ama  elhamdürillah diyorum halime..yakında geçeçek inşaallah..prensesim çok mutlu, tabii bende beraberizz bütün gün..evdeyim şimdilik, kafama göre bir iş bulursam tekrar çalışmayı düşünüyorum
evde kaldığım zamanlarımı güzel değerlendirmek istiyorum, yarım kalan işlerimi tamamlamak ve sizlerle paylaşmak istiyorum..yaralarım için kremler kullanıyorum ama sizlerde bu güzel Cuma gününde dualarınızda beni eksik etmezseniz belki daha çabuk iyileşebilirim..
  Bugünün ayrı bir önemi var benim için, Evlilik yıldönümümüz..5 yılı devirdik..Rabbim daha çok 5 yılları geçirmeyi nasip etsin inşaallah..Bütün yuvalar mutlluluk ve huzur dolu olsun, sevenler birleşsin hiç ayrılmasın..Rabbim kötülükleri Ailelerimizden uzak tutsun..AMİN..

4 yorum:

  1. geçmiş olsun,geçer giderler umarım en kısa zamanda
    kafanız rahatsa ne mutlu size,işler gelir gider,biri biter biri başlar,iş bitmez yani mühim olan sizin mutluluğunuz.
    evliliğinizde mutluluklar,nice yıllar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sagolasın..Allah razı olsun geçecek inşaallah..güzel temmennilerin için teşekkürler..
      sevgiler..:))

      Sil
  2. canım benimm geçmiş olsun dua ettim senin için Allah hakkında hayırlısı versin her zaman Rabbim her şeyin en iyisini bilir vardır bir hayır.. Sıkma canını öperimm :)
    Nice yıllara =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Razı olsun canımm..ağzına sağlık..amin hepimiz için hayırlısı..bende öperim tatlım sağoll
      sevgiler :))

      Sil