14 Mayıs 2012 Pazartesi

Eski boy aynasının değişimi..

Merhabalarr..Bugün de evdeyim :)) ayağımdaki yaralardan dolayı dışarı çıkamıyorum..Evdeyim hiç yakınmıyorum çünkü yarım kalan işlerim vardı onları tamamlıyorum.. Sevgili kayınvaldemin eski ayakkabılığından kalan boy aynası bizim kilerde bekliyordu öylece değişmek ümidiyle.. :)) Eşim ve kızım ile vaktimiz varken bizi bekleyen aynaya el atmaya karar verdik.. buyrun resimlerle boy aynasının değişimi..
Bu arada kullandığımız malzemeler:
Tutkal, fırça, kalın-ince bulgur, sprey boya ..

Prensesimde yardım ediyor, o dolma elleriyle :))








bu şekilde 1 gün bekletiyoruz..tutkal iyice bulgurlarla yapışsın diye..

Sprey boya yapılırken fotolayamadım..sorryy :))





Bu güzel boy aynası sahibine doğru yola çıktı..Anneler günü hediyesi olarak Sevgili kayınvalideme gidiyor..
Umarım beğenir..
Sevgiler..

7 yorum:

  1. Çok güzel olmuş,emeklerinize sağlık,kayınvalide güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş çok beğendim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindim tatlımm..siyah aynayı da gördünmü..aynı çalışmadan yaptık..

      Sil
  3. Bulgur? harika bir fikir! paylastigin icin cok sagol. gidip siyah aynaya bir goz atacagim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim tatlım..daha başka projelerde var..takipte kal :)))
      öptüm sevgiler :))

      Sil
  4. Cok basarılı bir calisma olmuş. Eline sağlık...

    YanıtlaSil