10 Ocak 2014 Cuma

Gece 02.00 postu

Mutlu ve bol uykulu gecelerr. .
Bugün minik kuzum👧 hasta atesi bir türlü normale donmedi 😟Bir salgindir gidiyor, kiminle konuşsam hasta, sesler gitmiş..E tabii haliyle bende hastayım😫😥😳Pedifen verdim kesmedi..Şimdi parasetamol uyguladım, ayağımda uyutuyorum kuzumu..Kuzumu sallarken kardeşimin tavsiye ettiği ve oku diye getirdiği kitaba basliycam, postu mu yayınlar yayınlanmaz. .
Bu kitap çok paylasimlara vesile oldu canım😊 ben çokkkk geriden geldim biliyorum ama baslamakta bi marifet..2 yıl aradan sonra devamliligi olur inşaallah. .😊Kitabında bi fotosunu paylaşayım bende eksik kalmayayim😄😃
Neyse..temennim şudur ki;
Bu soğuk havada dışarıda kalan evsizlere bir barinak, aç kalanlara aş, hasta olanlara şifa, dertli olanlara deva olur Rabbim inşaallah. .
Amin..
Hayırlı geceler
Güzel hafta sonu geçirmeniz dileğiyle
Sevgiler. .😊😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder