23 Mart 2012 Cuma

Gitar Tasarım

İzmirde hava mükemmel.. Bu güzel havanın şerefine süper bir tasarımm..Lise zamanımda çok sevdiğim amcacığımın almış olduğu gitarım resmen evrim değiştirdi.. 1 hafta öncesine kadar salonumda dekorasyon amaçlı duruyordu köşesinde..ama bu son halini görünce bir heves geldi çalmak için, öyle  bilmiyorum tınkırdatıyoruz işte.. Daha tam kurumadığı için tellerini taktıramadık.. Öncesi ve sonrası olarak  huzurlarınızda..
 







Eşiminde gitarına farklı bir renk olarak düşünüyoruz.. Onunda bitmiş halini sizlerle paylaşırım inşaalah :))
Birde kuruyup telleri takıldıktan sonrada elimde bir resim çekerim artık, bloğumdada paylaşırım..:))
Ben bayıldım..Sizce nasıl olmuş.. :))




5 yorum:

  1. Gitar guzel olmus..
    Resmen 180 derece donus misali :)
    klasikten hype'e donmus..

    YanıtlaSil
  2. cok guzellllllllllll keısnlıkleeee hatta wouuuwwww beklıyoruz son halını

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ediyorum hepinize beğenmenize çok sevindim, en kısa zamanda son halini paylaşacağım..:))

    YanıtlaSil